4 innovatieve trends in talentwerving

De wereld van rekrutering evolueert sneller dan ooit tevoren. Om voorop te blijven, hou je als bedrijf best rekening met de nieuwste trends. HR-experts Linde en Kjenta belichten de belangrijkste ontwikkelingen die het landschap van talentacquisitie vandaag veranderen. Visueel en creatief adverteren In een tijdperk van digitale overbelasting is het essentieel om op te vallen. […]
4 keer sneller vacatures invullen met AI

In meer dan 65% van de Belgische bedrijven blijven één of meer vacatures langer dan zes maanden openstaan. Voor andere vacatures stromen de reacties binnen. In elke situatie is het aanwervingsproces tijdrovend en duur. Diverse AI-toepassingen binnen HR brengen hier verandering in. De zoektocht Talent is er, het is een kwestie van ze te vinden. […]
De zin en onzin van assessments

Steeds meer bedrijven werken met assessments voor teams en aanwerving. Maar wat is het juist en wanneer is het nuttig? What’s in a name? Assessments zijn diepgaande analyses van medewerkers en potentiële kandidaten op vlak van persoonlijkheid en beroepsmatige capaciteiten. Het zijn dus evaluaties om te kijken hoe iemand is als mens, wat hij of zij […]
The biggest HR money saver: assessments vóór aanwerving

Assessments: de win-win-win in het rekruteringsproces voor werkgever, werknemer en bedrijf. Van multinationals tot kmo’s, overal wordt het een cruciaal onderdeel van het aanwervingsproces.
Breng jouw recruitment naar een hoger niveau

Experte Tiffany geeft 4 tips mee.
Ben je als werkgever financieel aantrekkelijk?

Is jouw verloningspakket interessant genoeg om medewerkers te behouden en aan te trekken?
Whitepaper: Nieuw talent aantrekken én behouden?

Hoe komen kandidaten zelf tot bij jou? Een sterke employer brand is de structurele oplossing.
Groei voor je werknemer is groei voor je organisatie

Wat is upskilling en waarom wordt het een essentieel onderdeel van elk HR-beleid?
Hoe kan Employer Branding jou versterken in de War for Talent?

Een gesprek met d-artagnan, die duidelijk maakt waarom employer branding zo belangrijk is.